Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Με τα 20 εκατ.Ευρώ ο δρόμος Καλλονής - Πέτρας θα ήταν στα τελείώματα

  Μου το ζήτησαν, το σχόλιο στην προηγούμενη ανάρτησή μου της 7.10.2012 να το αναρτήσω εδώ κατά πως το κάνω:

Με τα 20  εκατ. Ευρώ του  Μαϊου του 2009*, ο δρόμος
  ΚΑΛΛΟΝΗΣ – ΠΕΤΡΑΣ θα ήταν τώρα στα τελειώματα.
         *αυτά που “έβγαλε” η Επιτροπή αγώνα για το δρόμο Καλλονής- Σιγρίου.
 

    Το πιο κάτω είναι δικό μου σχόλιο, στο κείμενό μου “ Όταν οι    
    θεσμικοί ενεργοποιούνται …” στο blog μου lapsarniotis στις
       7.10.2012, για τους διευκρινιστικούς λόγους που αναφέρονται πιο κάτω:

« Καλός φίλος, μου τηλεφώνησε και με ρώτησε για τα 20.000.000 Ευρώ που μας δόθηκαν μετά την επιστολή της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ στον Πρωθυπουργό κ. Καραμανλή την Άνοιξη του 2009, αφού ο πολύς κόσμος το γεγονός αυτό δεν το γνωρίζει. Μου πρότεινε μάλιστα να αναρτήσω ηλεκτρονικά τη σχετική επιστολή, όπου μπορώ. Επίσης με ρώτησε γιατί το αναφέρω το γεγονός αυτό των 20.000.000 Ευρώ. Του απάντησα προφορικά. Μου είπε ότι θα πρέπει να το γράψω κιόλας για να το μάθει ο κόσμος. Έτσι που δεσμεύτηκα, έτσι και κάνω. Γιατί αν ο δικός μας δρόμος, ήταν αξίας όπως αυτός της  Καλλονής - Πέτρας που είναι μικρότερης των 20.000.000 Ευρώ, τότε αυτός ο Καλλονής - Σιγρίου σήμερα ύστερα από τρία χρόνια θα πλησίαζε στο να έχει κατασκευαστεί ή θα ήταν στα τελειώματα. »
  12.10.2012                      Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D).

Δεν υπάρχουν σχόλια: