Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΣΙΓΡΙΟΥ: 706 Ερέσιοι υπέγραψαν τη ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ μας

ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΣΙΓΡΙΟΥ: 706 Ερέσιοι υπέγραψαν τη ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ μας.
Μέσα στη δυσθυμία μου εκ της "λίμνασης" του φακέλου για το Λιμάνι μας στα συρτάρια του Υπουργείου Οικονομικών (Βλέπε σχετική ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ μας της 6.6.2013) χθες το πρωί έλαβα συστημένη επιστολή από το φίλο Κώστα Σκουφάτογλου που περιλαμβάνει την ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ μας με τις υπογραφές 706 !!! κατοίκων της ΕΡΕΣΟΥ. Βεβαίως με σχετική επιστολή μας με την επιχειρηματολογία που μου γράφει ο φίλος Κώστας (απολιθωμένα, Τουριστικοί προορισμοί, αξιοποίηση του οδικού άξονα Καλλονής - Σιγρίου, αναζωογόνηση του πλέον ορεινού και φτωχού μέρους του νησιού, κ.λπ.) θα υποβληθεί στο γραφείο του Πρωθυπουργού εντός των ημερών. Η μαζικότητα των υπογραφών Ερεσού δείχνει την ομοθυμία τους, στον διακαή πόθο όλων μας στο σωσίβιο αυτό έργο της περιοχής μας. Θεωρώ χρέος μου από αυτή εδώ τη θέση να απευθύνω στο φίλο Κώστα τα πλέον εγκάρδια συγχαρητήριά μου για την προσπάθεια που κατέβαλε με τα προλεχθέντα αποτελέσματα συγκέντρωσης υπογραφών, πανδήμως απ' ότι μπορώ να κρίνω. Μπράβο του, που το πίστεψε και το ενστερνίστηκε . Προσπάθειες ανθρώπων όπως του Κώστα και των άλλων πρωτοστατών στα άλλα χωριά μας αλλά και την πρωτεύουσα, πιστεύω ότι δίνουν ελπίδα ότι στο τέλος θα καταφέρουμε, στις 31.12.2013 να έχουμε συμβασιοποιημένο το έργο μας και εργολάβο που θα το κατασκευάσει με λεφτά του ΕΣΠΑ.
 
Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.) .................12.06.2103

Δεν υπάρχουν σχόλια: