Λόγω του ότι από τις 29.4.2013 που ψηφίσθηκε η νομοθετική ρύθμιση που χρειαζόταν το Υπουργείο Οικονομικών για να προχωρήσει στην έγκριση της επέκτασης της χερσαίας ζώνης του ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΤΟΥ ΣΙΓΡΙΟΥ και παρ' όλο ότι ο αντίστοιχος φάκελος πλήρης βρίσκεται "λιμνάζων" στα συρτάρια του Υπουργείου από τις 13.05.2013 σήμερα υποβάλαμε στο Γραφείο του Πρωθυπουργού την πιό κάτω ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ.
κιν. 6977503461………………………………..
Αθήνα, 06 Ιουνίου 2013
2) Η από 1 Μαρτίου 2013 επιστολής μας ( υπ’ αριθμ. πρωτ.
1.944/ 1.3.2013 )
3) Η από 12 Μαρτίου 2013 επιστολής μας ( υπ’ αριθμ. πρωτ.
2288 / 13. 3.2013).
4) Η από 28 Μαρτίου 2013 επιστολής μας ( υπ’ αριθμ. πρωτ.
2719 /29. 3.2013).
5) Η από 15 Απριλίου 2013 επιστολής μας ( υπ’ αριθμ.
πρωτ.3181 /16. 4.2013).
6) H από 8 Μαϊου 2013 επιστολής μας ( υπ’ αριθμ. πρωτ.3.693
/9.5.2013).
7) Το από τον Υπουργό Ναυτιλίας & Αιγαίου έγγραφό του
Α.Π.225 / 20.05.2013 προς το γραφείο σας.
8) Η από 27 Μαϊου 2013 επιστολής μας ( υπ’ αριθμ.
πρωτ.4248 / 28.5.2013).
<< ….…..……..…………………………………………….....….…………….Αξιότιμο
Παναγ. Χ. Ιορδάνης( Ph. D.) ……………………. Πρόεδρο της Ελληνικής
- Πρόεδρος του Συνδέσμου για…… Κυβερνήσεως και Πρωθυπουργό
την Ανάπτυξη της Λέσβου…………………………… κ. Αντ. Σαμαρά
« ΠΙΤΤΑΚΟΣ Ο ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ »………………..…….Μέγαρο Μαξίμου
- π. Διευθύνων Σύμβουλος της……………………………….ΑΘΗΝΑ
Ελληνική Βιομηχανίας Όπλων
- π. Πρόεδρος του Πανελληνίου Συλ-
λόγου Μεταλλειολόγων Μηχανικών
Αγησιλάου 9 - Ηλιούπολη 163 46 …………………Κοιν.: ΜΜΕ Λέσβου
Τηλ.- Fax 210 9737053
κιν. 6977503461………………………………..
Αθήνα, 06 Ιουνίου 2013
Κ Α Τ Α Γ Γ Ε Λ Ι Α
ΘΕΜΑ : «ΡΥΘΜΟΙ ΧΕΛΩΝΑΣ» στις σχετικές διαδικασίες
του Υπουργείου Οικονομικών για ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΣΙΓΡΙΟΥ.
Σχετ.: 1) Η από 18 Φεβρουαρίου 2013 επιστολής μας ( υπ’
αριθμ.
πρωτ. 1615 / 18.2.2013 )2) Η από 1 Μαρτίου 2013 επιστολής μας ( υπ’ αριθμ. πρωτ.
1.944/ 1.3.2013 )
3) Η από 12 Μαρτίου 2013 επιστολής μας ( υπ’ αριθμ. πρωτ.
2288 / 13. 3.2013).
4) Η από 28 Μαρτίου 2013 επιστολής μας ( υπ’ αριθμ. πρωτ.
2719 /29. 3.2013).
5) Η από 15 Απριλίου 2013 επιστολής μας ( υπ’ αριθμ.
πρωτ.3181 /16. 4.2013).
6) H από 8 Μαϊου 2013 επιστολής μας ( υπ’ αριθμ. πρωτ.3.693
/9.5.2013).
7) Το από τον Υπουργό Ναυτιλίας & Αιγαίου έγγραφό του
Α.Π.225 / 20.05.2013 προς το γραφείο σας.
8) Η από 27 Μαϊου 2013 επιστολής μας ( υπ’ αριθμ.
πρωτ.4248 / 28.5.2013).
Αξιότιμε κ
Πρόεδρε,
Σε
συνέχεια της προς υμάς 7ης επιστολής μας προ εβδομάδος, αναγκαζόμαστε να
προβούμε στην ενέργεια αυτή, με επικεφαλίδα ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ, διότι ενώ το θέμα μας βρίσκεται υπό τη δαμόκλειο σπάθη
της στενότητος του χρόνου κατά τις λεπτομέρειες του σχετικού ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
διαδικασιών (το, στο σχετ. 6 συνημμένο), οι ρυθμοί αντιμετωπίσεως του από τους
αρμόδιους του Υπουργείου Οικονομικών, ατυχώς είναι ρυθμοί χελώνας.
Ενώ λοιπόν
το πρόβλημα - το οποίο αντιμετώπιζαν και
ζητούσαν οι καθ’ ύλη αρμόδιοι του Υπουργείου αυτού πρώτα να γίνει η
νομιμοποίηση του αλιευτικού καταφυγίου του Σιγρίου και μετά η αποψίλωσή του για
να περιληφθεί ο χώρος του στο προσδοκώμενο να κατασκευαστεί επιβατηγό, εμπορικό
Λιμάνι του Σιγρίου - λύθηκε με σχετική νομοθετική ρύθμιση (είχε προηγηθεί κατά
πληροφορίες μας η δική τους σχετική συναίνεση) κατά πως σας ανεφέρθη από τον
Υπουργό Ναυτιλία και Αιγαίου κ. Μουσουρούλη (σχετ.7 ) και αναφέραμε στην
επιστολή μας της 27 Μαϊου 2013 (σχετ.8) και παρά την παρέλευση χρόνου 40 ήδη
ημερών από της ρυθμίσεως αυτής, ατυχώς δεν έχουν προχωρήσει την υπόθεση μας, αντιθέτως
μπορεί να λεχθεί ότι ουσιαστικά την έχουν «παγώσει».
Συγκεκριμένα
παρ’ όλο ότι, απ’ ότι πληροφορούμαστε έχουν παραλάβει το σχετικό φάκελο από το
Λιμενικό Ταμείο Λέσβου πλήρη από την 13.5.2013, δεν προχωρούν στην απαιτούμενη
έγκριση της επέκτασης της χερσαίας ζώνης του ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΤΟΥ ΣΙΓΡΙΟΥ. Αποτέλεσμα
αυτού είναι το ότι δεν υπάρχει έτσι η δυνατότητα να προχωρήσει η Περιφέρεια Βορείου
Αιγαίου στην ένταξη του έργου μας στο ΕΣΠΑ, παρά την ανειλημμένη πολλάκις
δέσμευσή της.
Αξιότιμε κ. Πρόεδρε,
Χωρίς να
χρειάζεται να γράψουμε αυτή τη φορά κάτι παραπάνω απ’ ότι σας έχουμε γράψει
στις προηγούμενες επτά (7) επιστολές μας, ένα
και μόνο είναι απαιτούμενο : η δική σας παρέμβαση προς τον Υπουργό
Οικονομικών ώστε να σπάσει το συγκεκριμένο bottle neck και επί τέλους
μετά να ακολουθήσουν όλες οι άλλες πολυάριθμες επί μέρους διαδικασίες με τελικό
στόχο την 31.12.2013 να υπάρχει
συμβασιοποιημένο το έργο κατασκευής του Λιμανιού μας.
Με
την πρέπουσα τιμή >>
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου