Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Καλωσόρισμα του τετράκις χιλιοστού νέου αναγνώστη μου.


Καλωσόρισμα του τετράκις χιλιοστού νέου αναγνώστη μου. 

Το φετινό καλοκαίρι για μένα ήταν ένα ιδιαίτερα ξεχωριστό καλοκαίρι. Τούτο δε αφού σε οικογενειακό επίπεδο ευτυχήσαμε να αποκτήσουμε το δεύτερο εγγονό μας που γεννήθηκε τον δεκαπενταύγουστο, σε επίπεδο δε κοινωνικής μου δράσης ευτύχησα να δώ πραγματοποιούμενο αυτό που τόσα χρόνια στόχευσα, μεθόδευσα, πάλεψα και εν τέλει επέτυχα ως επικεφαλής της Επιτροπής Αγώνα (που δημιούργησα το 2003) εν σχέσει προς τον «οδικό άξονα Καλλονής – Σιγρίου», του έργου των 44,50 εκατομ. Ευρώ (του μεγαλύτερου που έγινε στον Αιγαιακό χώρο στα 100 χρόνια ελεύθερου εθνικού του βίου), αφού αυτή την εβδομάδα ήδη ξεκίνησε η κατασκευή του.

Καλοκαιρινές διακοπές για μένα και τη σύζυγό μου, για τους δύο αυτούς εξαιρετικούς λόγους, δεν υπήρξαν ως την 9η τ.μ.. Μετά την 3η Πανολομέλεια (Πανηγυρική) της  Επιτροπής μας για την έναρξη κατασκευής του επί χρόνια στοχευομένου αυτού έργου μας στο Σκαλοχώρι, την 6η Σεπτεμβρίου 2013, επιστρέφοντας  από τη νησί μου, Λέσβο, πήγαμε για μιά εβδομάδα περίπου διακοπές στην γενέτειρα της συζύγου μου, Κρήτη, όπου και «γεμίσαμε τις μπαταρίες μας», για το δύσκολο χειμώνα από κάθε άποψη που έχουμε πιά μπροστά μας.

Γυρίζοντας απ’ αυτές σήμερα το πρωί, αυτό που διεπίστωσα είναι ότι από τις 13  του μηνός «επισκέφθηκε» το lapsarnotis ο τετράκις χιλιοστός νέος αναγνώστης μου. Δεν θα ήθελα να επαναλάβω αυτά που έχω γράψει για τον τρις χιλιοστό, τον δις χιλιοστό και τον χιλιοστό αναγνώστη μου. Απλά , τον καλωσορίζω. Ακόμη, θα πώ για μια επί πλέον φορά ότι θα προσπαθήσω να υπάρξω αντίστοιχος των προσδοκιών και αυτού του 4.000 αναγνώστη μου ως προς τη γραφή των σκέψεων μου, της όποιας δράσης μου, των γνώσεων μου και της εν γένει στάσης μου, που θα καταγράφω κατά περίπτωση με τον κονδυλοφόρο ή μάλλον με τον κέρσορα και θα αναρτώ σ’ αυτόν εδώ τον τόπο. 

Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.)…………15 Σεπτεμβρίου 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: