Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2013

19 + 1 ΜΕΡΕΣ ΜΕΙΝΑΝΕ ΜΟΝΟ !! ( Ή , To ΕΣΠΑ πέθανε. Ζήτω το ΝΕΟ ΕΣΠΑ.)


Παναγ. Χ. Ιορδάνης( Ph. D.)                                     Προς τα

-  Πρόεδρος του Συνδέσμου                       μέλη της επιτροπής αγώνα

   για την Ανάπτυξη της  Λέσβου                    για το Λιμάνι του Σιγρίου

   « ΠΙΤΤΑΚΟΣ Ο ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ »      

- π. Διευθύνων Σύμβουλος της                                 
Ελληνική Βιομηχανίας Όπλων                      κοιν.:ΜΜΕ Λέσβου
- π. Πρόεδρος του Πανελληνίου Συλ-
 λόγου Μεταλλειολόγων Μηχανικών
Αγησιλάου 9   - Ηλιούπολη 16346             Αθήνα, 11 Δεκεμβρίου 2013
Τηλ.- Fax 210 9737053 κιν. 6977503461  

<< 19 + 1  ΜΕΡΕΣ  ΜΕΙΝΑΝΕ ΜΟΝΟ !!

( Ή ,  To ΕΣΠΑ πέθανε. Ζήτω το ΝΕΟ ΕΣΠΑ.) 

Έγραφα, στις αρχές Νοεμβρίου :

 <<Το Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας  μας πληροφορεί  ότι  η ένταξη του στο ΕΣΠΑ είναι μάλλον αδύνατη. Διαφαίνεται ευτυχώς όμως η δυνατότητα της χρηματοδότησής του στο πλαίσιο της νέας Προγραμματικής Περιόδου 2014 – 2020.

Τούτα μας πληροφορεί το έγγραφο του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας /Γεν. Γραμμ. Δημοσίων Επενδύσεων- ΕΣΠΑ  υπ’ αριθμ. πρωτ.  / ΕΥΣ4745    Δ 7330, της 29ης Οκτωβρίου 2013 που μας εστάλη σε απάντησή μιας επιστολής μας προς τον κ. Πρωθυπουργό με στοιχεία ΑΠ: Δ / 6462 Αθήνα, 30  Αυγούστου 2013.>>

Ακόμη προ μηνός περίπου η Γεν. Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου μας έγραφε σχετικώς « …η  υλοποίηση του άνω έργου (έχει ανατεθεί) στην ¨ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε.¨, η οποία θα συνυποβάλλει την σχετική απόφαση στην αίτηση χρηματοδότησης του προς Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, προκειμένου να εξεταστεί η δυνατότητα χρηματοδότησης του από το ΕΣΠΑ »

Ατυχώς, και η τελευταία αυτή γραφή στην πράξη έμεινε κενή … περιεχομένου. Τούτο, αφού μόνο 20 μέρες πριν από τη ληκτική ημερομηνία του ΕΣΠΑ δεν βγήκε … «λευκός καπνός» από την Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή της Περιφέρειας μας. Άρα, το ΕΣΠΑ εξ αντικειμένου και πρακτικά μας …τελείωσε .(Και σήμερα να γίνει η ένταξή του σ’ αυτό, ως την 31.12.2013 που θα πρέπει να έχει υπογραφεί η απαιτούμενη με τον εργολάβο που θα εκτελέσει το έργο σύμβαση, τούτο είναι αδύνατο, εκτός  της όποιας λογικής. 

Χθες από το Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας  δόθηκαν στη δημοσιότητα στοιχεία για το νέο ΕΣΠΑ (2014-2020) το οποίο μαζί με τα  κονδύλια για τον αγροτικό τομέα, είναι πάνω από 20  δισ. Ευρώ. Εξ αυτών το ~1/6 δίδετε για υποδομές όπως το Λιμάνι μας, κ.λπ..

Βέβαια για να γίνει η ένταξή του στο νέο ΕΣΠΑ, δεν θα πρέπει οι ταγοί του τόπου μας να περιμένουν και αυτή τη φορά  τον … «αυτόματο πιλότο » να κάνει αυτό για λογαριασμό τους. Γιατί αν γίνει πάλι έτσι, θα περάσουν και τούτα τα έξ χρόνια του νέου ΕΣΠΑ άπραγα και θα προστεθούν στα 16 προηγούμενα χρόνια (από το 1997, όταν έγινε η ανάθεση  της πραγματοποίησης των μελετών του Λιμανιού μας). Ας κάνουν, ότι έκανε η Επιτροπή Αγώνα για τον Οδικό Άξονα «Καλλονής - Σιγρίου» που με την επίμονη, υπομονετική και συγκροτημένη διεκδίκησή της επί 10 χρόνια (αφ’ ότου αυτή συγκροτήθηκε), κατάφερε σήμερα το μεγαλύτερο που έγινε ποτέ έργο στον Αιγαιακό χώρο, προϋπολογισμού 44,50 εκατ. Ευρώ, να έχει αρχίσει να υλοποιείται από τον περασμένο Σεπτέμβρη. 

                                                 Με εκτίμηση
                                           και πατριωτική αγάπη
 

Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης( Ph. D.) ............... 12.12. 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: