Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Θ. Βαλσαμίδης : << Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να απομείνουν ελάχιστοι πόροι για την ένταξη νέων έργων ..>>


<< Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα  να  απομείνουν ελάχιστοι πόροι για την ένταξη νέων έργων ..>> Θ. Βαλσαμίδης.

Το κείμενό μου με τίτλο « Από το νέο ΕΣΠΑ για το νησί μας για έργα Υποδομών ανήκουν μόνο 40 εκατ. Ευρώ.» του Σαββάτου 14.12.2013 πιο κάτω, το ανήρτησα στα sites lesvospost.com και lesvosnews.gr, κ.ά. Επειδή μετά παρέλευση ωρών  ουδείς είχε  κάνει κάποιο σχετικό σχόλιο  έγραψα το πιο κάτω προς το διαχειριστή του δευτέρου εκ των δύο (αντίστοιχα είχα γράψει και στον του πρώτου). Στη συνέχεια στην κατ’ ιδίαν κοινολόγηση του κειμένου μου αυτού σε πολλούς και μεταξύ αυτών και στον κ. Θ. Βαλσαμίδη, ο τελευταίος μου απήντησε, ως παρατίθεται επίσης πιο κάτω. Θεωρώ ως εκ του θεσμικού του ρόλου του νυν αλλά και αυτού του προ τιετίας θεωρώ ότι  τα  εκ μέρους του γραφόμενα είναι άξια λόγου και της δεούσης προσοχής.


<< Takis Iordanis Αγαπητέ κ. Δεϊλόγκο γράφω αυτά που γράφω πιο πάνω κι εσύ το αναρτάς στο site σου Απ' ότι βλέπω πιο πάνω αυτό το έκανες προ 20 ωρών. Κανένας από τους ταγούς του νησιού μας δεν το διάβασε το κείμενό μου αυτό; Ασφαλώς πολλοί γιατί το site σου έχει μεγάλη αναγνωσιμότητα. Ένας δεν τον άγγιξε η ουσία των πραγμάτων να γράψει κάτι;; Αλλά πώς όταν ο οποιοσδήποτε έχει συμβάλλει σε μια καταστροφή (καταστροφή κατά πως γράφω στο κείμενό μου αυτό) , να βγεί να πει τι;; Ακόμη και ο λαλίστατος άλλοτε ιπποκόμος του Μαυρογιαλούρου μας έχει καταπιεί τη γλώσσα του.

Takis Iordanis Το πιο πάνω κείμενό μου το έστειλα κατ' ιδίαν σε πολλούς, μετά το ρεκόρ αναγνωσιμότητας που σημείωσε στο blog μου lapsarniotis. Μεταξύ των άλλων και στον Σύμβουλο του Περιφερειακού Συμβουλίου και αρμόδιο αντινομάρχη προ τριετίας κ. Θ. Βαλσαμίδη που είχε την καλοσύνη να σχολιάσει τα ακόλουθα (τα αναρτώ εδώ αφού πήρα την άδειά του): <<Θεόδωρος Βαλσαμίδης Αγαπητέ Τάκη το σημαντικό είναι να αξιοποιήσουμε στο μέγιστο βαθμό τις δυνατότητες του ΕΣΠΑ τα 2 χρόνια που απομένουν .. αυτό όμως θα έπρεπε να το είχαμε ήδη κάνει όλα τα προηγούμενα χρόνια .. δυστυχώς πολλά από τα έργα που είναι σήμερα ενταγμένα στο Περιφερειακό Πρόγραμμα δεν θα μπορέσουν να ενταχθούν και θα μεταφερθούν στο αντίστοιχο ΠΕΠ του νέου ΕΣΠΑ 2014 - 2020. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να απομείνουν ελάχιστοι πόροι για την ένταξη νέων έργων .. Στην κατηγορία αυτή ανήκει και το έργο του λιμένα Σιγρίου, όπως και οδικά έργα που δεν έχουν ακόμη ξεκινήσει στη Λέσβο όπως η Παράκαμψη Λαγκάδας .. Το ίδιο πιστεύω ότι θα συμβεί και με το έργο Καλλονή - Σίγρι που είναι ήδη ενταγμένο στο Τομεακό Πρόγραμμα, καθώς και με το έργο Καλλονή - Πέτρα που δεν έχει ακόμη ενταχθεί .. Και τα έργα αυτά θα μεταφερθούν στο αντίστοιχο Τομεακό Πρόγραμμα του νέου ΕΣΠΑ ..>> Τι να προσθέσω απ' την δικιά μου πλευρά. Το εκ μέρους του γραφόμενο << Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα  να  απομείνουν ελάχιστοι πόροι για την ένταξη νέων έργων ..>> α τ υ χ ώ ς    τα  λέει  όλα.
 

Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.) …...................16.12.2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: