Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Ξηλώνουν το Κέντρο Υγείας Άντισσας

                                                 Ξηλώνουν το Κέντρο Υγείας Άντισσας

Σήμερα πρωί έλαβα ένα τηλεφώνημα από τη γενέτειρά μου Άντισσα, λέγοντας μου ότι αυτή τη στιγμή γίνεται συλλαλητήριο έξω στο Κέντρο Υγείας, γιατί ήρθε εντολή ότι οι οδηγοί του θα πρέπει να μετακομίσουν, κατεβαίνοντας στο Κέντρο. Φυσικά, μαζί τους και τα ασθενοφόρα. Δηλ. εμμέσως πλην σαφώς άρχισε το ξήλωμα της μονάδας πρωτοβάθμιας υγείας και περίθαλψης των ~5.500 κατοίκων των επτά χωριών του π. Δήμου Ερεσού – Αντίσσης . Αυτό του οποίου η ύπαρξη συνέτεινε στο να αρχίσει να αυξάνει ο πληθυσμός των χωριών μας στις τελευταίες απογραφές (Ερεσός, Βατούσα, Χίδηρα). Όλα αυτά περιλαμβάνονται στο σημερινό άρθρο μου « ¨Υπό προθεσμία¨ τα Κέντρα Υγείας και του νησιού μας. » στην στήλη μου «Αιολίας Λόγος», στο ΕΜΠΡΟΣ Μυτιλήνης.
Η γραφή του άρθρο μου αυτού ήταν με αφορμή το σχετικό προ εβδομάδων ψίθυρο περί κλεισίματος Κέντρων Υγείας και ειδικότερα αυτού του χωριού μου και πιο συγκεκριμένα μετά την ερώτηση Βουλευτών του ΚΚΕ ( όχι Λεσβίων αφού αυτή τη φορά το ΚΚΕ δεν έχει κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο στο νησί μας) προς τον Υπουργό Υγείας Άδ. Γεωργιάδη για το Κέντρο Υγείας Άντισσας.
Φαίνεται ότι η ανάλυση που έκανα στο κείμενό μου ήταν στη σκέψη των του Υπουργείου ή του ιδίου του Υπουργού για να γράφω ως επίλογο του τα ακόλουθα:
<< Έτσι ας έχουμε το νού μας, γιατί μ’ αυτήν την ενδοτική Κυβέρνηση και με αυτόν τον Υπουργό, θα ξυπνήσουμε ένα πρωί και θα βρούμε λουκέτα στις πόρτες των Κ.Υ. μας. Και τότε η ερήμωση των χωριών μας, δεν θα αργήσει.>>

Ατυχώς, «πριν αλέκτορα λαλείσαι τρείς…»

Σημείωση : Τούτο είναι ήδη αναρτημένο εδώ στο blog μου στο τμήμα του Αρθρογραφία

Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.) ….........…03.12.2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: