Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Εκ βαθέων.


Εκ βαθέων.

 Η πιο κάτω ανάρτηση στο site "ΟΙ ΛΕΣΒΙΟΙ ζητούν τη διάσπαση του Δήμου" και το σχετικό σχόλιο του φίλου και συγχωριανού μου Δημήτρη Κρινέλου στο δικό μου σχόλιο, <<Το Μάη του 2010 που ήταν η Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Λέσβου;;; Γλωσσοδέτη είχαν πάθει εκεί μέσα; Ή μήπως ο εκ του σκληρού πυρήνα του ΠΑΣΟΚ και της "αυλής" ορισμένος Τοπάρχης μας, για να μη χάσει τον Υπουργικό του θώκο της επέβαλε την άκρα σιωπή τους;; Τώρα ξύπνησε η Ν.Ε του ΠΑΣΟΚ;;>>έγινε η αιτία για να γράψω το σχόλιο που πήγα να αναρτήσω ως τέτοιο. Αυτό εστάθη αδύνατο προφανώς λόγω του μεγέθους του. Έτσι προχωρώ να το αναρτήσω κατά πως το βλέπετε :

<< Στέλιος Ε.Παππάς
Ν. Ε. ΠαΣοΚ Λέσβου:

«Τώρα η διαίρεση του Δήμου»

.......................
..................

Dimitris Krinelos Χτύπα,χτύπα,χτύπα και ξαναχτύπα!!!Έτσι χρειαάζεται μπας και κάποιοι ξυπνήσουν!!!>>

Takis Iordanis Δημήτρη, να χτυπώ. Μα αυτό κάνω μια ζωή. Η αλήθεια όμως είναι πικρή και όταν τη λες πρέπει να είσαι έτοιμος να υποστείς τα επίχειρα του εσμού που στενοχωρείς γράφοντάς την. Σε προσωπική βάση το έχω πληρώσει ακριβά σε όλα τα επίπεδα, στην πολυποίκιλη δραστηριότητά μου. Σε επίπεδο ΠΑΣΟΚ όταν έλεγα τα δικά μου, κάποιοι με στολίζανε με πλουμιά διάφορα. Όταν το 1988 με ονομάτισαν υποψήφιο βουλευτή Λέσβου αλλά τα συντροφικά μαχαιρώματα και η προσωπική εμπαθής συμπεριφορά του Φραγκ. Παπαδέλλη εναντίον μου τελικά με αφαίρεσε στο παρά 5 από το ψηφοδέλτιο ΠΑΣΟΚ Λέσβου, κανείς από την Ν.Ε. του ΠΑΣΟΚ δεν βγήκε να πει το αυτονόητο. Ότι αυτό που κάνανε ήταν τουλάχιστο ΑΝΗΘΙΚΟ. Το 2006 όταν έθεσα την υποψηφιότητά μου για την θέση του υποψηφίου Νομάρχη του ΠΑΣΟΚ, ο Τοπάρχη Ν.Σηφουνάκης με απέκλεισε μετά πολλών επαίνων ( κατά την μαρτυρία των τότε υπευθύνων από την Κ.Ε. ΠΑΣΟΚ για το νομό μας , Βουλευτή Β. Οικονόμου και Ν. Σκλαβενίτη κι ας ήμουν παρασάγκας καλύτερος όλων των άλλων συνυποψηφίων μου όπως μου έλεγαν εκ των υστέρων οι υπεύθυνοι αυτοί). Και όταν βγήκα και κατήγγελλα τις μεθοδεύσεις αυτές της Τοπαρχίας, ξέρεις τι έγινε; Ο πολύς Γ. Παναγιωτακόπουλος (ο του αριστερού ρεύματος!! ντε) με απείλησε ότι θα με διαγράψει απ' το Κίνημα επειδή δεν στήριξα το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ (ας σημειωθεί ότι με αποκλείσανε να είμαι έστω και υποψήφιος σύμβουλος του ψηφοδελτίου του Κινήματος, ενώ αυτοδικαίως θα έπρεπε η σύσταση αυτού να ξεκινά με πυρήνα εμένα και τους άλλους πέντε συνυποψηφίους Νομάρχες του χώρου) . Του απήντησα τότε ότι θα ήταν τιμή μου να με διαγράψει από ένα τέτοιο ΠΑΣΟΚ, του οποίου στη Λέσβο η προμετωπίδα έχει ανθρώπους όπως τους Σηφουνάκη , Παπαδέλλη κ.λπ. ( Αυτουνού του Παναγιωτακόπουλου είναι που προ ημερών που βγήκε ως τιμητής και πάλι και καταφερόταν κατά του ΠΑΣΟΚ, κ.λπ. - εκεί που για χρόνια έμενε μέσα κάνοντας πάντα την "επαναστατική του γυμναστική" που είχε δει ότι του έκανε προσωπικά καλό για να παίρνει αυτά που κατάφερνε, ως μέλος του Ε.Γ !!! του ΠΑΣΟΚ κ. άλ.- και του έγραψα το << "επαναστατική Γυμναστική" και κροκοδείλια δάκρυα>> με αποτέλεσμα να μη το αντέξει και να με διαγράψει από "φίλο", απ' το facebook.). Να σου πω τέλος τα της γενέτειρας μας. Τα ξέρεις . Το μόνο που σύμπηξαν μέτωπο φίλοι, συγγενείς, κουμπάροι κ.λπ. για να με βάλλουν φυλακή κατασυκοφαντώντας με (λέω αυτό αφού αθωώθηκα ομόφωνα ύστερα από 4 χρόνια δικαστικές ταλαιπωρίες ) για ''εγκλήματά'' μου κατά του Περιβάλλοντος. Το πλέον πρόσφατο Δημήτρη το βίωσες και συ αυτές τις μέρες, αφού το παρακολούθησες με τα συμβάντα στο site του Συλλόγου μας. Αυτού που υπηρέτησα επί πολλά χρόνια ως Πρόεδρος του (αυτού που με κορωνίδα το δημιούργημα μου, το όργανο της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ όλων των Αντισσαίων την ΗΧΩ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΣΑΣ (όπως τουλάχιστο έγραψα τις προδιαγραφές της δημιουργίας της όταν την έκανα τότε στο μακρινό πιά 1978 του έδωσα ακτινοβολία με το να τη κάνω γέφυρα και κρίκο με τους ανά τον Κόσμο Αντισσαίους και όχι μόνο ), του Συλλόγου Αντισσαίων Λέσβου Άγιος Ιωάννης . Αυτού, που στα 50 χρόνια του το 2009, μου απένειμαν ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΟ ευχαριστιών για την προσφορά μου σ΄ αυτόν . Όταν βγήκα και είπα την αλήθεια ότι η Επιτροπή Αγώνα για το δρόμο Καλλονής - Σιγρίου υπήρξε ο συντελεστικός δημιουργός του μεγαλύτερου έργου (αξίας 44,50 εκατομ. Ευρώ) που έγινε ποτέ στον Αιγαιακό χώρο (κατά πως έγραψαν τα ΝΕΑ των Σκαλοχωριτών) και στο δημιούργημά μου την ΗΧΩ αυτό το γεγονός παρουσιάστηκε μικρόψυχα, μικροπολιτικά και με γραφή διατεταγμένης προσέγγισης, με 81 !!! μόνο λέξεις, αποστασιοποιημένα, άψυχα, ψυχρά και άχρωμα δεν άντεξαν οι κρατούντες σήμερα στο Δ.Σ. του Συλλόγου, Αυτού, που η σύζυγος μου (άνθρωπος υπομονετικός, με μεγάλη αντίληψη πραγμάτων, αλλά και ικανότητα στο να ψυχολογεί πρόσωπα ) τότε τα τέλη της δεκαετίας του '70 μου έλεγε ότι πιο καλά έχω το Σύλλογο, παρά την ίδια και τη φαμίλια μας. Βλέποντας δε εκείνη από τότε και διακρίνοντας τις λυκοφιλίες που με περιστοιχίζανε, μου έλεγε ότι είμαι πολύ αφελής για να μη καταλαβαίνω τα παιγχνίδια που μου έπαιζε η συμπηγμένη αυτή ομάδα που προανέφερα. Βεβαίως με τη σειρά μου την απόπαιρνα τότε και συνέχιζα αταλάντευτα το έργο μου. (Έπρεπε να προσπαθήσει η συμπηγμένη αυτή ομάδα, 25 χρόνια μετά να νομίσει ότι τάχα βρήκε την Αχίλλειο πτέρνα μου για να με τελειώσει (με τη συκοφαντική μηνυτήρια αναφορά τους και τις 4ετείς δικαστικές ταλαιπωρίες μου κατά που ανέφερα πιο πάνω, για να φθάσω πιά να παραδεχτώ το πόσο δίκιο είχε τότε και να της το πω παραδεχόμενος την αφέλειά μου. Αφέλεια που ξεκινά απ' το ότι θεωρώ ότι όλοι οι άνθρωποι σκέπτονται ως εμένα, με αγάπη για τον συνάνθρωπό, ανιδιοτέλεια, ανυστεροβουλία κ.λπ. . Και τούτο όχι μόνο τοπικό, σε νομαρχιακό αλλά και σε εθνικό επίπεδο καταδειχθέν. Όμως πρέπει να πω ότι αν χρειαζόταν πάλι "αφελώς'' θα ΄πορευόμουν στη ζωή μου). Το έργο μου λοιπόν σε επίπεδο Συλλόγου , που πλέον της ΗΧΩΣ κατά τα πιο πάνω, είχε το αποτέλεσμα να καταφέρω να κάνω να τιμηθεί μάλιστα πάνδημα και Παλλεσβιακά στα 10χρονα μόνο από το θάνατό του, τον ΑΝΑΜΟΡΦΩΤΗ της γενέτειρας μας, το μεγάλο Γιάννη Φωτιάδη, στήνοντας την προτομή του (γλύπτης του ο Ακαδημαϊκός Γιάννης Παπάς) δίπλα στο Κοινοτικό Γραφείο, δίπλα δηλ. στον τόπο που άστραψε το πνεύμα του και έδωσε την ικμάδα του ''είναι" του, για το καλό της Άντισσας και των κατοίκων της. Ακόμη το έργο μου, συνεχίστηκε ακόμη με το να τιμήσουμε τον πιό διάσημο προπάτορά μας που τον 7ο αιώνα π.Χ. έκανε γνωστό το όνομα της γης που μας γέννησε σ' όλη την Οικουμένη, τον μεγάλο ΤΕΡΠΑΝΔΡΟ, κάνοντας του την προτομή του ( Γλύπτης ο διάσημος Γ.Καλακαλάς) που η παρουσία του συμβολίζει το γεγονός της ανά τους αιώνες ύπαρξης του χωριού μας και που στολίζει σήμερα την πλατεία σύμβολο της Εθνικής Αντίστασης, την ΠΛΑΤΕΙΑ ΗΡΩΑ ΑΡΙΣΤ.Φ. ΜΑΡΑΓΚΟΥ. Λοιπόν από αυτού του Συλλόγου το site, είμαι όπως είδες από προχθές απόβλητος.
Γι΄ αυτό φίλε Δημήτρη και Νέστορα του site αυτού και του Συλλόγου μας, τι αντοχές έχω για να χτυπώ, και να ξανακτυπώ, όπως με παροτρύνεις;;
Παρ’ όλα αυτά στα εβδομήντα μου κοντά φαίνεται ότι οι ανοχές μου δεν έχουν ευτυχώς ακόμα αμβλυνθεί και φαίνεται ότι την παρότρυνσή σου θα την "ακούσω" αν χρειαστεί και τώρα ακόμη, άσχετα και αν εξακολουθήσω να χάνω ...λυκόφιλους κάθε μορφής, επιπέδου και προέλευσης.



Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.) …06.12.2013
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: