Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Αντισταθμιστικών Οφελών εκ των ανεμογεννητριών, συνέχεια (απ' τη προηγούμενη ανάρτησή μου)

Ανάρτησή μου στο <<ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΝΕΜΩΤΙΑΣ>>. Έγραψα στην Πρόεδρό της κ. Εύα Καφετζή σήμερα, τα πιο κάτω:

<< Εύα, καλή μέρα και καλή χρονιά σε σένα στην οικογένειά σου και σ' όλους του φίλους της αγαπητής μου Ανεμώτιας. Εν αναφορά προς τα του δρόμου μας (<<Καλλονής - Σιγρίου>>) θα επανέλθω, έχοντας επισκεφθεί τις εργασίες του στην περιοχή του Σιγρίου, αυτές τις μέρες που ήμουν στο νησί. Τώρα θέλω εδώ να αναρτήσω ένα θέμα που έχει θετικό αποτέλεσμα κατά κύριο λόγο αφού οι Αντισσαίοι και οι Σκαλοχωρίτες που θα οφεληθούν άμεσα, θα το οφείλουν σε δύο Ανεμωτίσιους. Τους καλούς μου φίλους Νίκο και Ειρήνη Κουτρούπη. Τούτο δε γιατί ο Νίκος άνθρωπος θετικός, συγκροτημένος, βαθύς γνώστης των πραγμάτων και άκρως πραγματιστής, έγινε πρωτοστάτης μελετήσας το καθεστώς των αντισταθμιστικών οφελών των εκ των ανεμογεννητριών. Βεβαίως στο πλευρό του στάθηκε με ιδιαίτερη παρρησία η Ρηνούλα, η σύζυγός του που υπό την ιδιότητά της ως Προέδρου του Συλλόγου Ανεμωτισίων Αθηνών του προσέφερε την συλλογική στήριξη και όχι μόνο, ώστε ο Νίκος να ολοκληρώσει το έργο του κατά πως αυτός ξέρει και πάντα οι εργασίες του χαρακτηρίζονται από θετικότητα και εποικοδομητική προσέγγιση. Τούτο έκανε το θέρος του 2012 εν όψει της μεγάλης τότε επένδυσης Ιberdrola - Ρόκας που συζητιόταν στο νησί μας και που αφορούσε όλη τη Λέσβο και τελικά όπως γνωρίζετε μετετέθη για μετά το 2023. Την εργασία του Νίκου την κεφαλαιοποίησε ομάδα εργασίας απ' όλα τα χωριά μας και αφού αυτή επεξεργάστηκε κατά πως έπρεπε και εγκρίθηκε από νομικό, Καθηγητή του Πανεπιστημίου (κ. Εμμανουήλ) αρχίσαμε να διεκδικούμε τα κατά νόμο οφειλόμενα προς τα χωριά όπου είναι εγκατεστημένες ανεμογεννήτριες και συγκεκριμένα, την Άντισσα (Ανεμογεννήτριες ατη Σκαμιούδα και στον Ακρόχειρα). Επειδή δε ο Δήμαρχος Λέσβου εκώφευσε αρχικά στα διάφορα έγγραφά μας, γι' αυτό αναγκαστήκαμε να του στείλουμε σχετική εξώδικη πρόσκληση που πέρα εμού την είχαν υπογράψει και δύο π.Πρόεδροι της Άντισσας και άλλοι δεκατέσσερις ενεργοί πολίτες της Άντισσας. Το αποτέλεσμα είναι τελικά θετικό, αφού στον προϋπολογισμό του 2014 όπως μου είπε ο κ. Βουνάτσος περιλαμβάνεται κωδικός μεταφοράς των εκ των ανεμογεννητριών οφελών προς την Άντισσα. Πιστεύω ότι το ίδιο θα γίνει και για το Σκαλοχώρι για το Αιολικό Πάρκο τους, στο Καστρί. Κλείνω λέγοντας πως αν η διάθεση προσφοράς αλλά και κατάθεσης νού, κόπου, γνώσης και προσπάθειας από το Νίκο Κουτρούπη δεν είχε αφιλοκερδώς και ανυστερόβουλα κατατεθεί από τον παιδικό μου φίλο και συνάδελφο Νίκο, σήμερα ασφαλώς και δεν θα είχαμε φθάσει στο ευχάριστο αυτό σημείο που σηματοδοτείται από την τελευταία προηγούμενη μου ανάρτηση εδώ στο blog μου. Νίκο και Ρηνούλα, ξέρετε ότι οι Αντισσαίοι και οι Σκαλοχωρίτες σας χρωστούν χάριτες.
Το ίδιο και όλοι επιγενόμενοι Λέσβιοι εφ' όσον μετά το 2023 προχωρήσει το Project "Ρόκας".
 
Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.) ................... 22.1.2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: