Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Επιτροπή αγώνα για τον οδικό άξονα Καλλονής - Πέτρας



Επιτροπή αγώνα για τον οδικό άξονα Καλλονής - Πέτρας

"Κάλιο αργά παρά ποτέ"!! λέει ο θυμόσοφος λαός μας.
Συγχαρητήρια στους πρωτοστατούντες!! Απ' τη δική μας πλευρά, το δικό μας "know how" της από το 2003 δημιουργηθείσας "Επιτροπής Αγώνα για το οδικό άξονα Καλλονής - Σιγρίου" είναι στη διάθεση της δημιουργηθείσας νεότευκτης αδερφής επιτροπής. Τέλος ευχόμαστε από καρδιάς να επιτύχουν το στόχο τους όπως εμείς τον επιτύχαμε,, για κανένα άλλο λόγο, παρά μόνο για το καλό του νησιού μας, της επί 100 χρόνια αγνοημένης, μη φροντισμένης και ξεχασμένης από την Πολιτεία μας , Λέσβου.>>
Αυτό είναι το σχόλιο μου στη Δημοσιευση της πιό πάνω είδησης που είχε σήμερα το ΕΜΠΡΟΣ, ως ακολουθεί :


 << ΕΜΠΡΟΣ
Να ενταχθεί στο νέο ΕΣΠΑ:
Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Με επικεφαλής τον αντιδήμαρχο Μήθυμνας, Ιγνάτιο Χατζηχρήστου, δημιουργήθηκε επιτροπή αγώνα για το έργο «Κατασκευή Οδικού Άξονα Καλλονής - Πέτρας» και βασικό μέλημά της είναι να αφυπνίσει τους υπευθύνους που δεν το ενέταξαν στο ΕΣΠΑ.
Η επιτροπή καλεί τους πολίτες της Λέσβου να υπογράψουν διακήρυξη που έχει διαμορφωθεί και βρίσκεται στα Δημοτικά Καταστήματα Μήθυμνας και Πέτρας, με αίτημα την ένταξη του έργου στο νέο ΕΣΠΑ 2014 - 2020.


«Δεκαπέντε χρόνια πέρασαν, οι κυβερνήσεις διαδέχονταν η μία την άλλη, όλοι μιλούσαν για το ότι το έργο είναι ώριμο, αλλά εις μάτην, οι υποσχέσεις ξεχνιόντουσαν όταν η κάθε νέα κυβέρνηση έπαιρνε την εξουσία», αναφέρεται στη διακήρυξη, που υπογραμμίζει πως πέρασαν δύο κοινοτικά πλαίσια στήριξης, το Γ΄ και το Δ΄ τού ΕΣΠΑ, δίχως το έργο να ενταχθεί.
Γιατί προς Σίγρι;
«Λες και σε αυτήν τη γωνιά της Λέσβου δεν κατοικούν 6.000 κάτοικοι τους χειμερινούς μήνες και πάνω από 20.000 κάτοικοι τους θερινούς μήνες. Λες και δεν είναι η Μήθυμνα η ναυαρχίδα του τουρισμού στη Λέσβο από τη δεκαετία τού '50.
Λες και η Μήθυμνα μαζί με την Πέτρα, την Άναξο και την Εφταλού δε φιλοξενούν συνολικά 50.000 τουρίστες που έρχονται με απευθείας πτήσεις από το εξωτερικό, χώρια τους ντόπιους επισκέπτες, και ακόμη χώρια τα τελευταία χρόνια τους Τούρκους τουρίστες που έρχονται στον τόπο μας με αυξανόμενους συνεχώς ρυθμούς», αναρωτιούνται οι υπογράφοντες τη διακήρυξη, που απευθυνόμενοι στην κυβέρνηση θέτουν ζήτημα γιατί προηγήθηκε ο οδικός άξονας προς Σίγρι, παρ' ότι ήταν μεγαλύτερου προϋπολογισμού έργο: «Ποιοι είναι οι κύριοι που αποφάσισαν να μην εγκρίνουν τον οδικό άξονα Καλλονής - Πέτρας, αγνοώντας την ύπαρξή του, που το κόστος κατασκευής είναι 17 εκατ. ευρώ (δηλαδή μόνο το 1/3 του ήδη υλοποιούμενου οδικού άξονα Καλλονής - Σιγρίου των 44,5 εκατ. ευρώ);»
Υπενθυμίζοντας την ύπαρξη του λιμανιού της Πέτρας που εξυπηρετεί τη φορτοεκφόρτωση εμπορικών πλοίων για οικοδομικά υλικά στη βόρεια Λέσβο, ζώντων ζώων του σχετικού εμπορίου, καθώς και το εξαγόμενο αλάτι από τις αλυκές της Καλλονής, η διακήρυξη αναφέρει πως οι κάτοικοι της βόρειας Λέσβου, αλλά και όλοι οι Λέσβιοι, όπως και οι πολυάριθμοι επισκέπτες του τόπου, διακαώς επιθυμούν να μπορούν να μεταβαίνουν στα 18 χωριά της περιοχής οδηγώντας με ασφάλεια, σε σύντομο χρονικό διάστημα, εξοικονομώντας παράλληλα καύσιμα και με τη διακήρυξή τους τα διεκδικούν όλα αυτά.
Επιπρόσθετα, με την επικείμενη δημιουργία της νέας πύλης εισόδου στη Λέσβο που υλοποιείται στην Πέτρα, αυξάνονται οι λόγοι που θα πρέπει οι ασκούντες την εξουσία να δρομολογήσουν άμεσα την κατασκευή του δρόμου, όπως επισημαίνουν, ζητώντας ένα νέο, ασφαλή οδικό άξονα από την Καλλονή στην Πέτρα, που δε θα έχει χίλιες στροφές και δε θα συνεχίζει να είναι αυτός που χαράχθηκε από τους Οθωμανούς προ ενάμιση περίπου αιώνα, αλλά θα ανταποκρίνεται στα σύγχρονα δεδομένα και τις αντίστοιχες σχετικές προδιαγραφές της οδοποιίας σήμερα.>>
 
Καλοπροαίρετα Σχόλια
Τάκης Χατζηαναγνώστου
13/02/2014 - 17:47

Συμφωνώ απολύτως με τα

Συμφωνώ απολύτως με τα παραπάνω.
·             

Δεν υπάρχουν σχόλια: