Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Καλωσόρισμα του πεντάκις χιλιοστού (5.000) αναγνώστη μου!!

Καλωσόρισμα 

Μέσα στο γενικό χαμό των ημερών, με το σπάει δεν σπάει ο Δήμος Τέρας Λέσβου, με τα οπερετικά σόου του απερίγραπτου Ν.Σηφουνάκη καταθέτοντας τις προσχηματικές σχετικές τροποποιήσεις του, τις μεθοδεύσεις των κάθε λογής Μαυρογιαλούρων και το Καλοχαιρέτιο "ετελείωσε !!! ετελείωσε !!! " του εξ Αγίας Παρακευής ορμώμενου Υπουργού μας επίδοξου Βουλευή Λέσβου Χ. Αθανασίου, μου διέλαθε της προσοχής ότι το bllog μου το επισκέφθηκε προ ημερών ο πεντάκις χιλιοστός (5.000) νέος αναγνώστης μου. Τούτο το γεγονός μου περιποιεί ιδιαίτερη τιμή. Όταν προ δύο χρόνια ξεκινούσα αυτό το άγνωστο ταξίδι περιπέτειας στα ηλεκτρονικά αυτά κύματα, φοβόμουν ότι γρήγορα θα εγκατέλειπα  αφού τα γραφόμενά μου  ίσως δεν θα μπορούσαν να κρατήσουν τους όποιους θα επισκεπτόταν τον lapsarniotis. To γεγονός οτι οι επισκέψεις αναγνωστών είναι υπερδιπλάσιες των νέων αναγνωστών  σημαίνει ότι κατά μέσο όρο κάθε ένας νέος αναγνώστης μου, τουλάχιστο και δεύτερη φορά επισκέπτεται το blog μου.
Καλωσορίζω λοιπόν το πεντάκις χιλιοστό (5.000) αναγνώστη μου!!
 Αυτό που έχω να του πω, είναι ότι είπα καλωσορίζοντας τον 4.000στό αναγνώστη μου, τον 3.000στό, τον 2.000στό και τέλος τον χιλιοστό. Ότι στο lapsarniotis θα διαβάζετε οτιδήποτε έχει σχεση με την ΑΛΗΘΕΙΑ. 
Συνεχίουμε λοιπόν...
 
Δρ. Τάκης Χαρλ. Ιορδάνης .............. 5.3.2014 


Τ

Δεν υπάρχουν σχόλια: