Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

Αφανίζονται σιγά-σιγά το ένα μετά το άλλο, τα παλάτια των προγόνων μας στη Λέσβο



 Με αφορμή τις φωτογραφίες και το κείμενο που δημοσίευσε στο χρονολόγιό του ο κ. Παναγιώτης Ψυρούκης, δάσκαλος και π. Δήμαρχος Αγιάσου, έγραψα τους σχετικούς προβληματισμούς και τις αντίστοιχες σκέψεις μου στο κείμενο που ακολουθεί. Το κείμενο και οι φωτογραφίες του  φίλου Παναγιώτη, έπονται του δικού μου :

<< Παναγιώτη καλημέρα!!! Αυτά τα παλάτια έδωσαν τη δυνατότητα η γενιά η δική μας να ευδαιμονήσει!! Μνημόσυνο ας είναι αυτή η αναφορά σου για όλους εκείνους τους προπάτορες μας που έκτισαν αυτά τα παλάτια και εκείνων που τα τίμησαν με την εκεί διαμονή τους, δουλεύοντας στις εκεί περιουσίες τους. Πάντως επειδή δυστυχώς η εικόνα των φωτογραφιών σου αυτών είναι γενική σ' όλες τις εξοχές του νησιού μας, ένας μεγάλος προβληματισμός περί του τι μέλλει γενέσθαι ασφαλώς υπάρχει σ' όλους εμάς που τα ζήσαμε εν ζωή και ανθρωπίνη δρατηριότητι και παρουσία . Προ ημερών που ήμουν στα Λάψαρνα στα πατρώα μου χώματα, αυτό που με λύπη διεπίστωσα είναι ότι εκεί που παλιά ζούσαν και εργάζονταν πάνω από 200 άτομα, σήμερα δεν υπάρχει δυστυχώς κανένας, και τραγικά όλα τα παλάτια τους γκρεμιζόμενα το ένα μετά το άλλο, ουσιαστικά δεν έχει μείνει κανένα όρθιο. Οδύνη !! Κόμπος στο λαιμό!!!

Δρ.Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης                 13.09.2014


Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!!!

Εδώ μέσα σ' αυτό το "παλάτι" κοιμόταν ο μακαρίτης ο πατέρας μου,στη περιοχή Κούστερη,για να απφεύγει τη πεζοπορία δύο και πλέον ωρών,για την Αγιάσο!!!!
Το ανεβάζω για να δουν οι νέοι,πώς ο φτωχός κόσμος ζούσε πριν 40 χρόνια!!!!!!
(6 φωτογραφίες)


Δεν υπάρχουν σχόλια: