Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Η α λ ή θ ε ι α η μόνη δέσμευσή μου, με αφορμή το καλωσόρισμα του επτάκις χιλιοστού νέου αναγνώστη μου.



Η    α λ ή θ ε ι α    η μόνη δέσμευσή μου, με αφορμή το καλωσόρισμα του επτάκις χιλιοστού νέου αναγνώστη μου.

Χθες 28.92014, επισκέφθηκε το  lapsarnotis ο επτάκις χιλιοστός νέος αναγνώστης μου. Δεν θα ήθελα να επαναλάβω αυτά που έχω γράψει στι αντίστοιχες περιπτώσει για τον  χιλιοστό, τον δις χιλιοστό, τον …, τον. .., τον εξάκις χιλιοστό αναγνώστη μου. Απλά , τον καλωσορίζω και τον επτάκις χιλιοστό αναγνώστη μου
Δεν θα παραλείψω όμως να πώ ότι αυτό που πάντοτε χαρακτήριζε το γράψιμο γενικά, αλλά και τώρα εδώ στο lapsarniotis θα εξακολουθεί να είναι το ίδιο, προβάλλοντας μόνο την   α λ ή θ ε ι α . Ξέρω ότι τούτο δεν το εκτιμούν κάποιοι και κυρίως αυτοί που μετέρχονται το ψέμα, την ίντριγκα, το «δήθεν» το επίπλαστο ¨είναι» τους, την πλεκτάνη  αλλά και τη διαπλοκή και πολλές φορές την εικονική πραγματικότητα για να καλύψουν τον εγωκεντρισμό τους. Το  ΕΓΩ τους.
 Θα συνεχίσω να καλύπτω όλους αυτούς που αγαπούν την αλήθεια. Για τους άλλους, τους μικρόψυχους, τους εμπαθείς, τους κήνσορες, τους μικροπρεπείς, τους κυκλοθυμικούς, τους «σημαδεμένους» στη ψυχή, τους με κάθε τρόπο μπερδεμένους, τους ψεύτες, τους     , τους …..,  δεν με νοιάζει. Αδιαφορώ.  Απλά όπως λέει και ο λαϊκός βάρδος ……. «για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε».

Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.)…………29 Σεπτεμβρίου 2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: