Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

Κλέινοντας τα 69 χρόνια της ζωής μου, έγραψα στο χρονολόγιό μου σήμερα

<< Καλοί και αγαπητοί μου φίλοι ,
Σήμερα που πάτησα το 70o κατώφλι της ζωής μου, ομολογώ ότι αισθάνθηκα αμέριστα ανθρώπινη ζεστασιά από όλους εσάς που μαζικά, αυθόρμητα και πολύ ανθρώπινα γράψατε στο χρονολόγιο μου, τα καλά σας λόγια και τις ευχές σας. Βέβαια τα γραφόμενά σας που πέραν των ευχών σας, μου κάνουν και τη μεγάλη τιμή, να καταφανεί η στα μάτια σας καταξίωση μου, (πράγμα που αποτελεί την απόλυτη «ανταμοιβή» του κάθε ενεργού πολίτη), προσθέτουν στους μικρούς μου ώμους ξεχωριστή ευθύνη, να συνεχίσω τους πολύχρονους κοινωνικούς μου αγώνες. Ξεχωρίζω την εκ μέρους του π. Δημάρχου της Αγιάσου, φίλου Παναγιώτη Ψυρούκη γραφή που αυτολεξί είναι << Τάκη χρόνια σου πολλά και δύναμη να μάχεσαι για το καλό αυτού του τόπου!!!!>> . Του αγαπημένου μας νησιού, της μοναδικής Λέσβου, που τόσο οι κατά καιρούς ταγοί του, αλλά δυστυχώς και η Ελληνική Πολιτεία το έχουν καταδικάσει σε μόνιμη υπανάπτυξη, φτώχια και μιζέρια, οδηγώντας το στην ερήμωσή του.
Σας ευχαριστώ όλους , από ΚΑΡΔΙΑΣ.>>

Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.) ......20.12.2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: