Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΣΙΓΡΙΟΥ : Όταν οι άλλοι κάνουν Δημόσιες Σχέσεις μόνο, εμείς δουλεύουμε (V). ……… ΠΕΜΠΤΟ.


ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΣΙΓΡΙΟΥ : Όταν  οι άλλοι κάνουν Δημόσιες Σχέσεις μόνο, εμείς δουλεύουμε (V).  ……… ΠΕΜΠΤΟ.

Η συνεχώς πυκνούμενη συσπείρωση των συμπατριωτών μας  Λεσβίων γύρω από την επιτροπή μας, κάνει και εμείς ανάλογα να επιταχύνουμε τον βηματισμό μας. Έτσι χθες καταθέσαμε την 21η επιστολή μας στο γραφείο του Πρωθυπουργού (την 3η προς τον νυν Πρωθυπουργό) με τις υπερ280 υπογραφές κατοίκων από τα χωριά μας την Ιστορική Αρίσβη και από το τερματικό σήμερα Σίγρι.
Παράλληλα η συγκέντρωση υπογραφών στη ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ  ΙΙ συνεχίζεται στο νησί μας σε διάφορα χωριά, αλλά και την ίδια την πρωτεύουσα. Όμως το ίδιο γίνεται και για του συμπατριώτες μας τους εδώ στο λεκανοπέδιο Αττικής. Αυτές μέρες είχε την καλοσύνη να μου στείλει τις υπερεκατοείκοσι υπογραφές των συμπατριωτών της Μεσοτοπιτών που συγκέντρωσε με δική της προς έπαινό της πρωτοβουλία, η  Άντζελα Κοντού. Είναι θετικό νέοι άνθρωποι που δεν με γνωρίζουν να μπαίνουν μπροστάρηδες σε μία προσπάθεια που στοχεύει στο γενικό καλό για όλο το νησί μας. Δραττόμενος της ευκαιρίας θα ήθελα να πώ δυό καλά λόγια για την Άντζελα (που ελπίζω να την γνωρίσω κι από κοντά άμεσα) γιατί πέραν των πιο πάνω, είχε το σθένος να αντιπαρατεθεί δημοσία στο f.b. με κάποια η οποία είτε από υστεροβουλία, αλλά το πλέον πιθανό άγνοια για να μη πω ασχετοσύνη εξέφρασε την άποψη ότι το ΛΙΜΑΝΙ ΣΙΓΡΙΟΥ δεν χρειάζεται, αφού κατ’ αυτή υπάρχουν άλλες προτεραιότητες.
Το ότι η Άντζελα και άλλοι φίλοι που συστρατεύτηκαν ως στιγμής μαζί μου ( όπως ο Πρόεδρος του Σιγρίου, ο ιερέας αυτού, ο Κ. Εγγλέζος, κ.α. τους οποίους δεν γνωρίζω ακόμη ούτε ως μορφή) δεν είναι τυχαίο. Η πληροφόρηση που λαμβάνουν ότι έχω την γνώση αλλά και ικανότητα να βγάζω αποτέλεσμα, με χαρακτηριστικότερη  για το Θέμα μας, το ότι είχαμε καταφέρει όλοι οι υπερ3500 Λέσβιοι (που αποτελέσαμε την οιωνοί Επιτροπή Αγώνα) να δούμε να εντάσσεται το Λιμάνι μας στο ΕΣΠΑ (2006-2014) την 27.12.2015, δηλ. μόλις 4 μέρες προ της ληκτικής αυτού ημερομηνίας, αποτελεί το δεδομένο πάνω στο οποίο στηρίζεται η προς το πρόσωπό μου εμπιστοσύνη τους.
Του ευχαριστώ όλους και τους τιμώ αντίστοιχα. Δεσμεύομαι δε για μια ακόμη φορά, ότι θα συνεχίσω να κάνω όπως χρόνια αταλάντευτα πορεύομαι και ξέρω να ενεργώ ως να δούμε να μπαίνει στο νέο επιβατηγό – εμπορικό Λιμάνι του Σιγρίου το πρώτο πλοίο.
Αυτή η δέσμευσή μου μπορεί να στεναχωρεί εκείνους που το μόνο που γνωρίζουν, είναι να διαγκωνίζονται μπροστά σε όποιο μικρόφωνο τους τύχει, ως ΔημοσιοΣχεσίτες
Πίστη μου είναι ότι στο τέλος, θα καταφέρουμε το στόχο μας. Γι’ αυτό με συνέπεια θα συνεχίσω αυτό που όλοι οι Λέσβιοι οι οποίοι  υπογράφουν την νέα ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ μας, μου εμπιστεύονται.

Δρ. Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.) …. 25.4.2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: