Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ
Το να σε θυμούνται οι συνάνθρωποι, οι φίλοι κατά πολλές- πολλές δεκάδες (τόσο στο f.b. όσο και inbox) και να σου στέλλουν τις ευχές τους στα γενέθλια σου αναμφισβήτητα είναι … ευτυχία. Ευτυχία αφού κατά την Επικούρεια προσέγγιση η φιλία είναι ένας εκ των τριών θεμελιωδών πυλώνων της, μαζί με την ανεξαρτησία/αυτάρκεια και τη σωφροσύνη 
Πάντως πατώντας το πρώτο σκαλοπάτι των 72 χρόνων σου, πέραν της υγείας, χαράς , κ.άλ. σχετικά, το να μου δίνουν πολλοί ευχές, να έχεις δύναμη, αγωνιστικότητα, - εμπνεύσεις, μου έγραψε ένας σύντροφος που με ξέρει καλά απ’ τα χρόνια των κοινών κοινωνικοπολιτικών αγώνων των νιάτων μας - μαχητικότητα, δυναμική και εν τέλει δημιουργικότητα ασφαλώς πρέπει να πω ότι εισπράττω την αναγνωρισιμότητα, αυτή την εκ των μακρόχρονων αγώνων μου για το κοινό καλό και βέβαια ως άνθρωπος αισθάνομαι ικανοποίηση, παράλληλα δε παίρνω το κουράγιο να συνεχίζω κατά πως ξέρω και μπορώ, αφού σε τελική ανάλυση της καρδιάς μου το πύρωμα είναι αυτό 20χρονου παλικαριού.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΛΟΙΠΟΝ Σ’ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ.
ΕΥΧΕΣ ΔΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΤΟ 2017 ΕΥΤΥΧΕΣ.



20.12.2016

Δεν υπάρχουν σχόλια: