Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

Ο 12.000 αναγνώστης μου. ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ του.



Ο  12.000  αναγνώστης  μου. ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ του.

Προχθές 15.12ου, ο νεώτερος αναγνώστης  «έσπασε» το όριο της δωδεκάτης χιλιάδας των νέων αναγνωστών του lapsarniotis.
Ασφαλώς όταν πρωτοξεκίνησα την νέα αυτή για το τότε δεδομένα «περιπέτεια» μου στα κύματα του διαδικτύου, δεν ήταν δυνατό να διανοηθώ  το πώς και ως πού θα πήγαινε το εγχείρημα αυτό. Ύστερα από τόσα χρόνια το να υπάρχει ακόμη τούτο το blog  οπωσδήποτε δεν οφείλεται σε μένα αλλά στους ίδιους τους αναγνώστες του. Αν αυτοί ήταν στάσιμα οι ίδιοι, τότε μοιραία τούτος θα έπαυε κάποια στιγμή να υπάρχει. Η ύπαρξη του, οφείλεται στο «εν δυνάμει»…
Κάθε μέρα ασφαλώς  τουλάχιστο ένας νέος του αναγνώστης εισέρχεται στο blog . Ακόμη, οι παλιοί αναγνώστες τουλάχιστο δύο φορές έχουν περάσει την πόρτα  του lapsarniotis.
Άξιο παρατηρήσεως είναι το ότι οι αναγνώστες του κατά τα ¾ είναι αναγνώστες εντός της χώρας και κατά το ¼ εκτός Ελλάδος.
Καλωσορίζω το δωδεκάκις χιλιοστό αναγνώστη μου και δεσμεύομαι  για ακόμη φορά,  πάντα να υπηρετώ το lapsarniotis με συνέπεια και το ίδιο συγκροτημένο τρόπο χωρίς εκπτώσεις και τους όποιους συμβιβασμούς.

Δρ. Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης …….19.12. 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια: