ΩΡΑ ΠΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΨΕΜΑ (2)
Το ΜΑΝΤΕΙΟ-του ΟΡΦΕΩΣ στην Άντισσα, ήταν δίπλα στο κύμα της θάλασσας.
Επειδή κάποιοι δεν διαβάζουν το σύνολο ενός κειμένου αλλά μένουν στα της επικεφαλίδας του, σχοινοβατούν στη λογική και με επιχειρηματολογία δίκην αλμάτων ψήλου, επιμένουν σώνει και καλά ότι το ΜΑΝΤΕΙΟ του ΟΡΦΕΩΣ στην Άντισσα, ήταν το σπήλαιο «ΣΠΗΛΙΟΣ», έτσι αναγκάζομαι να επανέλθω.
Κάνω δε αυτό επειδή τρίτοι με πληροφόρησαν ότι η προηγούμενη ανάρτησή μου «ΩΡΑ ΠΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΨΕΜΑ» έγινε αφορμή, κάποιος να αναρτήσει κείμενο σε κάποιο site όπου επιμένει ότι ο Σπήλιος στην Άντισσα ήταν το Μαντείο του Ορφέα.
Κάνω δε αυτό επειδή τρίτοι με πληροφόρησαν ότι η προηγούμενη ανάρτησή μου «ΩΡΑ ΠΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΨΕΜΑ» έγινε αφορμή, κάποιος να αναρτήσει κείμενο σε κάποιο site όπου επιμένει ότι ο Σπήλιος στην Άντισσα ήταν το Μαντείο του Ορφέα.
Είναι γνωστό ότι η επιστημονική αλήθεια τεκμηριώνεται από τα των γραφών δεδομένα, την έρευνα σ’ αυτές και την επεξεργασία των όποιων σχετικών στοιχείων βάσει του πραγματισμού και της καρτεσιανής λογικής.
Η ιστορική δε ιδιαίτερα αλήθεια δεν προκύπτει χρησιμοποιώντας αλά κάρτ μία και μόνο γραφή, αλλά κατά τα δυνατόν όλες τις διαθέσιμες των Ιστορικών που έχουν ασχοληθεί με το θέμα.
Όταν οι Ιστορικοί Παρασκευαϊδης, Φραγκέλλης , Γονιδέλλης και ο ερευνητής Κυριατζής στηριζόμενοι στις ιστορικές γραφές καταλήγουν μονοσήμαντα και αδιάσειστα όπως αναφέρεται στην προηγούμενη ανάρτησή μου ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΙΑ ΤΟ ΨΕΜΑ, ότι Το ΜΑΝΤΕΙΟ του ΟΡΦΕΩΣ στην Άντισσα, ήταν δίπλα στο κύμα της θάλασσας, δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιείται μία και μόνο εργασία, αυτή των Αφών Χαρίση (ενός Δρ. γιατρού, ενός Αρχιτέκτονος-Πολεοδόμου και ενός Δρ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικού) που δεν είναι Ιστορικοί αλλά ούτε και Αρχαιολόγοι που πιθανολογούν το αντίθετο δηλ. ότι το ΜΑΝΤΕΙΟ του ΟΡΦΕΩΣ στην Άντισσα, ήταν το σπήλαιο Σπήλιος, για να ανατραπεί η ιστορική αλήθεια..
Η ιστορική δε ιδιαίτερα αλήθεια δεν προκύπτει χρησιμοποιώντας αλά κάρτ μία και μόνο γραφή, αλλά κατά τα δυνατόν όλες τις διαθέσιμες των Ιστορικών που έχουν ασχοληθεί με το θέμα.
Όταν οι Ιστορικοί Παρασκευαϊδης, Φραγκέλλης , Γονιδέλλης και ο ερευνητής Κυριατζής στηριζόμενοι στις ιστορικές γραφές καταλήγουν μονοσήμαντα και αδιάσειστα όπως αναφέρεται στην προηγούμενη ανάρτησή μου ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΙΑ ΤΟ ΨΕΜΑ, ότι Το ΜΑΝΤΕΙΟ του ΟΡΦΕΩΣ στην Άντισσα, ήταν δίπλα στο κύμα της θάλασσας, δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιείται μία και μόνο εργασία, αυτή των Αφών Χαρίση (ενός Δρ. γιατρού, ενός Αρχιτέκτονος-Πολεοδόμου και ενός Δρ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικού) που δεν είναι Ιστορικοί αλλά ούτε και Αρχαιολόγοι που πιθανολογούν το αντίθετο δηλ. ότι το ΜΑΝΤΕΙΟ του ΟΡΦΕΩΣ στην Άντισσα, ήταν το σπήλαιο Σπήλιος, για να ανατραπεί η ιστορική αλήθεια..
Οι Αφοί Χαρίση στην ιδιαίτερα αναλυτική αυτή εργασία τους, που με προσοχή μελέτησα, καταλήγουν να πιθανολογούν ότι το σπήλαιο Σπήλιος της Άντισσας είναι το Μαντείο του Ορφέα. Αγνοούν τις γραφές των ιστορικών που λένε ότι το Μαντείο του Ορφέα ήταν παραθαλάσσιο ( στο ακρωτήρι Τελώνια – οι χάρτες σήμερα το ονομάζουν ακρ. Αγκάλη- ) στο χώρο που για πλέον από 30 αιώνες φέρει το όνομα του μεγάλου Μύστη Ορφέα, τα Ο(Α)ρφίκεια, και με μία κάποια λογική του είδους "ράβδος εν γωνία άρα βρέχει" φθάνουν στην πιθανολόγησή τους αυτή.
Μετά τα όποια άλλα έωλα στοιχεία παραθέτουν σ’ αυτή, χρησιμοποιούν τα τοπωνύμια Ράσκα και Φαύγα που λένε ότι είναι προελεύσεως της Θρακικής γλώσσης για να συνδέσουν αυτά κατά ένα τρόπο υπερβατικής λογικής με τον Ορφέα που ήταν κι αυτός από τη Θράκη, και έτσι να στηρίξουν την πιθανολόγησή τους ότι ο Σπήλιος ήταν το Μαντείο του Ορφέα. Λογική του «ράβδος εν γωνία…». Χρησιμοποιούν ακόμη και το τοπωνύμιο Λιβέρι, Λατινικής προέλευσης , για να δώσουν περισσότερο έμφαση !!.
Αυτό ΟΜΩΣ που με ξεχωριστή επιμέλεια έχουν αποφύγει στην μελέτη τους είναι η Ελληνικότατη λέξη Α(Ο)ρφίκεια, που από μόνη της σηματοδοτεί τον χώρο του Μαντείου του Ορφέα, το τοπωνύμιο της περιοχής της σε απόσταση ενός περίπου χιλιομέτρου ανατολικά της αμμουδιάς των Λαψάρνων που σηματοδοτεί τον χώρο του μαντείου, κατά την «αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψης » όπως γράφει στο βιβλίο του ΤΕΡΠΑΝΔΡΟΣ ΑΝΤΙΣΣΑΙΟΣ ο Απ. Γονιδέλλης «βοηθάει πολύ στην αποκάλυψη και κατανόηση των μύθων, καθώς σχεδόν πάντα τα ονόματα είναι οι καλύτεροι οδηγοί». Τα Α(Ο)ρφίκεια, η ακρογιαλιά όπου βγήκαν οι κεφαλή και η λύρα του Ορφέα.
Μετά τα όποια άλλα έωλα στοιχεία παραθέτουν σ’ αυτή, χρησιμοποιούν τα τοπωνύμια Ράσκα και Φαύγα που λένε ότι είναι προελεύσεως της Θρακικής γλώσσης για να συνδέσουν αυτά κατά ένα τρόπο υπερβατικής λογικής με τον Ορφέα που ήταν κι αυτός από τη Θράκη, και έτσι να στηρίξουν την πιθανολόγησή τους ότι ο Σπήλιος ήταν το Μαντείο του Ορφέα. Λογική του «ράβδος εν γωνία…». Χρησιμοποιούν ακόμη και το τοπωνύμιο Λιβέρι, Λατινικής προέλευσης , για να δώσουν περισσότερο έμφαση !!.
Αυτό ΟΜΩΣ που με ξεχωριστή επιμέλεια έχουν αποφύγει στην μελέτη τους είναι η Ελληνικότατη λέξη Α(Ο)ρφίκεια, που από μόνη της σηματοδοτεί τον χώρο του Μαντείου του Ορφέα, το τοπωνύμιο της περιοχής της σε απόσταση ενός περίπου χιλιομέτρου ανατολικά της αμμουδιάς των Λαψάρνων που σηματοδοτεί τον χώρο του μαντείου, κατά την «αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψης » όπως γράφει στο βιβλίο του ΤΕΡΠΑΝΔΡΟΣ ΑΝΤΙΣΣΑΙΟΣ ο Απ. Γονιδέλλης «βοηθάει πολύ στην αποκάλυψη και κατανόηση των μύθων, καθώς σχεδόν πάντα τα ονόματα είναι οι καλύτεροι οδηγοί». Τα Α(Ο)ρφίκεια, η ακρογιαλιά όπου βγήκαν οι κεφαλή και η λύρα του Ορφέα.
Πάντως για την περίπτωση μελετητών όπως οι Αφοί Χαρίση ισχύει και ταιριάζει γάντι αυτό που λέει ο θυμόσοφος λαός μας <<ή παπάς παπάς ή ζευγάς ζευγάς>>.
Υ.Γ. Καλό θα ήταν όταν κάποιοι αντιπαρατίθενται μαζί μου να διαβάζουν τα κείμενα μου στο σύνολό τους και να μη μένουν μόνο στην επικεφαλίδα τους. Και αυτό ισχύει και για το άρθρο μου στο ΕΜΠΡΟΣ του περασμένου Δεκέμβρη
Fake news και fake …Ιστορία, που παραθέτω
Fake news και fake …Ιστορία, που παραθέτω
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου