Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Πέμπτη 18 Απριλίου 2024

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ μου στον Πρωθυπουργό για την παγίδα θανάτου στο "Καλλονής - Σιγριου"

 

Έχοντας  από το 2013 επισημάνει το ότι ο "οδικός άξονας Καλλονής- Σιγρίου" τέμνεται κάθετα με τον αγροτικό δρόμο Αντίσσης - Λαψάρνων, χωρίς ορατότητα αλλά και χωρίς να έχει προβλεφθεί εκεί γέφυρα ή κόμβος ή round about , πράγμα που αποτελεί παγίδα θανάτου, απευθύνθηκα επανειλημμένα σ' όλη την ιεραρχία του Υπουργείου Υποδομών- Μεταφορών  ως και  στους τρεις τελευταίους του Υπουργούς του (Καραμανλή, Γεραπετρίτη, Σταϊκούρα). Δυστυχώς δεν έδωσαν λύση κι έτσι δέκα ολόκληρα χρόνια!!! μετά εξακολουθεί η παγίδα αυτή να είναι στημένη, με ανά πάσα στιγμή να υπάρχει ο κίνδυνος αυτοκινητιστικού δυστυχήματος με υλικές ζημίες αλλά το χειρότερο ανθρώπινα θύματα.

 Έτσι  σήμερα που ο Πρωθυπουργός κόβει την κορδέλα για να παραδώσει  τον άξονα αυτόν σε δημόσια χρήση, έκανα την σχετική ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ, πρωτοκολλώντας αυτή στο γραφείο του στο Μέγαρο Μαξίμου. Παρατίθεται κατωτέρω: 


                                                                                            Προς τον Αξιότιμο Πρόεδρο

 Δρ. Παναγ. Χ. Ιορδάνης (Ph.D.)                                           της  Ελληνικής Κυβερνήσεως

 - π. Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΒΟ                                              και Πρωθυπουργό

 -  επικεφαλής της επιτροπής αγώνα                                       Κύριον  Κυριάκο Μητσοτάκη

    για τον οδικό άξονα Καλλονής – Σιγρίου                                     Μέγαρο  Μαξίμου

Αγησιλάου 9- Ηλιούπολη 163 46                                                          Α Θ Η Ν Α

                                                                                    

Αθήνα, 16 Απριλίου  2024                                                  Κοιν:  Ως  Πίνακα Αποδεκτών

                                                                         

Θέμα : Ο Οδικός Άξονας  Καλλονής  -   Σιγρίου στη  Λέσβο.   

 

Σχετ : Οι κατά καιρούς επιστολές μας προς τους προκατόχους σας :

1) Η προς τον Πρωθυπουργό κ. Κ . Σημίτη της 17ης Σεπτεμβρίου 2003

2) Η προς τον Πρωθυπουργό κ. Κ. Καραμανλή της  8ης Ιανουαρίου 2008

3) Η προς τον Πρωθυπουργό κ. Κ. Καραμανλή της 4ης Μαϊου  2009

4) Η προς τον Πρωθυπουργό κ. Κ. Καραμανλή της 2ας Σεπτεμβρίου 2009

5) Η προς τον Πρωθυπουργό κ .Γ. Παπανδρέου της 26ης Οκτωβρίου  2009

6) Η προς τον Πρωθυπουργό κ .Γ. Παπανδρέου ης 16ης Σεπτεμβρίου 2010

7) Η προς τον Πρωθυπουργό κ. Λουκά Παπαδήμα  της 21ης  Νοεμβρίου 2011

8) Η προς τον Πρωθυπουργό κ . Αντώνη Σαμαρά της 21ης  Οκτωβρίου 2013

9) Η προς τον Πρωθυπουργό κ .Αλέξη Τσίπρα της 15 ης Σεπτεμβρίου 2018

 

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Κατά του μελετητή του εν θέματι έργου, κατά των αρμοδίων υπαλλήλων που παρέλαβαν την μελέτη αυτού, κατά των υπηρεσιακών παραγόντων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ως και  κατά των Υπουργών του Υπουργείου αυτού κ.κ. Κων/νου Α. Καραμανλή, Γεωργίου Γεραπετρίτη, Χρήστου Σταϊκούρα και εν όλω κατά της Δημοσίας Διοίκησης της χώρας, γιατί δεν έλυσαν πρόβλημα ενέχον κινδύνους ζωής εξ αυτοκινητιστικών ατυχημάτων που επανειλημμένα τους επισημάνθηκε από το 2013.  

 

Αξιότιμε  Κύριε  Πρόεδρε,

 Η κατασκευή του οδικού  άξονα Καλλονής – Σιγρίου, του ζωτικής σημασίας αυτού άξονα για την ανάπτυξη όλης της Λέσβου, αλλά κυρίως της υπανάπτυκτης επαρχίας αυτής, Μηθύμνης, και ειδικότερα του ορεινού τμήματος της (χερσόνησος Ορδύμνου), ξεκίνησε να κατασκευάζεται το Φθινόπωρο 2013, μετά από 14 χρόνια αφ’ ότου  εξαγγέλθηκε, από τον τότε Πρωθυπουργό κ. Κ. Σημίτη το 1999.

Ως Επιτροπή Αγώνα για τον άξονα αυτό, την οποία συστήσαμε το 2003 και της οποίας έχω την τιμή να τυγχάνω ο επικεφαλής της, ευτυχήσαμε να δούμε το έργο μας να αρχίζει να λαμβάνει «σάρκα και οστά» το 2013 και σήμερα ολοκληρωμένο να παραδίδεται στην κοινή χρήση, πράγμα  το οποίο σημαίνει ότι ύστερα από 150 και πλέον χρόνια, αντικαθιστά  τον εκεί καρόδρομο που  μας κατέλειπε η μεγαθυμία του Αβδούλ Χαμίτ του αιμοσταγούς. Ατυχώς όμως ο άξονας αυτός έχει ένα βασικό άλυτο πρόβλημα, το οποίο αποτελεί στην κυριολεξία παγίδα θανάτου όπως εξηγώ πιο κάτω.

Το θεμελιώδους σημασίας  αυτό έργο, πέρασε  δια των «συμπληγάδων πετρών» της γραφειοκρατίας (ελληνικής και όχι μόνο) και αφού εντάχθηκε το 2011 στο ΕΣΠΑ 2007-2013, άρχισε να κατασκευάζεται με κονδύλια αυτού, το Φθινόπωρο του 2013.  Μέχρι τότε στα διάφορα αναφυόμενα σχετικά μεγάλα προβλήματα, αφού δεν επιλύονταν από τις αρμόδιες υπηρεσίες των Υπουργείων,  αναγκαζόμασταν να απευθυνόμαστε στους κατά την συγκεκριμένη χρονική περίοδο Πρωθυπουργούς της χώρας, ήτοι  έναν εκ των έξι όλης αυτής της περιόδου, κατά πως φαίνεται στα Σχετικά ανωτέρω.

Κατ’ αυτό τον τρόπο, σιγά-σιγά υπήρξε η επιζητούμενη  πρόοδος και εξέλιξη της υποθέσεως μας.

Το θέρος του 2013 για πρώτη φορά είχαμε τη δυνατότητα να δούμε ολοκληρωμένη πια μελέτη του οδικού αυτού άξονα, όταν διαπιστώσαμε ότι στο ~ 12 km από το Σίγρι προς Καλλονή ( ~34 km Καλλονής - Σιγρίου) όπου υπάρχει η  διασταύρωση αυτού με τον αγροτικό δρόμο Αντίσσης - Λαψάρνων, τούτοι τέμνονται κάθετα χωρίς  ορατότητα και το χειρότερο δεν είχε  προβλεφθεί εκεί κατασκευή, γέφυρας, κόμβου ή round about. Έτσι,. το σημείο αυτό είναι εν δυνάμει παγίδα αυτοκινητιστικών δυστυχημάτων με απρόβλεπτες συνέπειες  υλικών ζημιών, αλλά και ανθρωπίνων ζωών. Από τότε (2013),  αρχίσαμε να στέλνουμε  σχετικά έγγραφά μας προς την αρμόδια διεύθυνση του καθ’ ύλη υπουργείου  επισημαίνοντας τα προαναφερθέντα. Ατυχώς    επειδή  ουδεμία απάντηση ή σχετική ενέργεια έλαβε χώρα προς την κατεύθυνση του να λυθεί το συγκεκριμένο πρόβλημα, επανήλθαμε επανειλημμένως το 2016, το 2019 το 2022 το 2023.  Μάλιστα τον 11ο 2022  και 3ο  2023 τα σχετικά έγγραφα μας  υποβάλαμε στους Υπουργούς κ.κ. Κ. Καραμανλή και Γ. Γεραπετρίτης. Και από τους δύο αυτούς  Υπουργούς ουδεμία απάντηση εδόθη αλλά και ούτε το πρόβλημα λύθηκε. Τότε αναγκαστήκαμε να  απευθυνθούμε  στον Συνήγορο του Πολίτη. Με έκπληξη μας, από τις απαντήσεις που δόθηκαν στον Συνήγορο του Πολίτη και που μας κοινοποιήθηκαν, πληροφορηθήκαμε  ότι δεν πρόκειται να υπάρξει ούτε γέφυρα ούτε κόμβος αλλά ούτε και roundabout στη  συγκεκριμένη διασταύρωση.

Σχετικές ερωτήσεις στη Βουλή υπέβαλαν οι Βουλευτές Λέσβου κ.κ.Παναγ. Παρασκευαϊδης και Μαρία Κομνηνάκα, χωρίς να δοθεί  απάντηση επ’ αυτών.

Τέλος, το περασμένο Αύγουστο  πάλι η Επιτροπή Αγώνα σε νέα ολομέλειά της (προηγούμενες 2009,2010, 2013) με κύριο θέμα το προαναφερόμενο, εξέδωσε σχετικό ψήφισμα, το οποίο υποβάλαμε στον Υπουργό Χρ. Σταϊκούρα τον 9ο 2023. Ατυχώς πάλι δεν υπήρξε  κάποια απάντηση ή λύση του προβλήματός μας. .

Και φθάνουμε στο σήμερα, και ως γίνεται συνήθως στις προεκλογικές περιόδους, μεταβαίνετε εν όψει Ευρωκλογών την Παρασκευή 18 τ.μ. στην Λέσβο και συγκεκριμένα στην Αρίσβη για  να κόψετε την κορδέλα εγκαινιάζοντας τον ζωτικής σημασίας για την Λέσβο ολόκληρη, οδικό αυτό άξονα.  

Όμως, ας μη σας διαφεύγει ότι η στημένη παγίδα στην προαναφερθείσα διασταύρωση θα είναι πάντα ενεργή και το όποιο αυτοκινητιστικό δυστύχημα αποτελεί  ένα πάρα πολύ πιθανό ενδεχόμενο.  Τότε ασφαλώς θα θυμηθούμε το «κάλλιον το προλαμβάνειν  ή το θεραπεύειν» το οποίο ατυχώς δεν έγινε στην περίπτωση μας, παρά την επιμονή της Επιτροπής μας και τον αδιάλειπτο αγώνα μας.   

                                                                                                                                                                                             Με τιμή

              

                                                      Δρ. Παναγ.  Χ. Ιορδάνης (Ph.D.)                                                                                      

Πίνακας Αποδεκτών                                                                                                                                                                                

1) Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών                                      

    κ. Χρ, Σταϊκούρα

2) Περιφερειάρχης. Βορ. Αιγαίου κ. Κ. Μουτζούρης                       

3) Κοινοβουλευτικοί Εκπρόσωποι του Νομού Λέσβου

     κ.κ., Χ. Αθανασίου, Π. Παρασκευαϊδης, Μ. Κομνηνάκα

4) ) Δήμαρχος  Δυτικής Λέσβου κ. Τ. Βέρρος

5)  Δήμαρχος Μυτιλήνης κ. Π. Χριστόφας

6 ) Πρόεδρο και μέλη του Τ.Σ. της Δ.Κ. Αντίσσης

7) Λεσβιακός & Παροικιακός Τύπος

file:///C:/Users/user/Downloads/DHMOKRATHS%20M%2018-4-24.pdf

 

Ο ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ της 18/4/2024  σε πρωτοσέλιδο με την λέξη Καταγγελία

Δεν υπάρχουν σχόλια: